A weboldal cookie-kat használ. További információk.
  • ganoderma ganoderma-text KÍNÁBAN MÁR TÖBB EZER ÉVE
    RENDKÍVÜL HATÉKONY
    GYÓGYNÖVÉNYKÉNT TARTJÁK SZÁMON.
    OLYAN GYÓGYNÖVÉNY,
    MELYNEK NINCS MELLÉKHATÁSA
    MÉG HOSSZÚ TÁVÚ HASZNÁLAT UTÁN SEM.
    JAVÍTJA A SZERVEZET ÁLTALÁNOS
    ÁLLAPOTÁT, ÖNGYÓGYÍTÓ KÉPESSÉGÉT.
  • ganoderma ONE DRAGON MODELL A TERMELÉSTŐL AZ ÉRTÉKESÍTÉSIG
    A TELJES FOLYAMATOT
    A VÁLLALAT TARTJA KÉZBEN.
  • ganoderma VÁLTSD VALÓRA AZ
    ÁLMAIDAT A DXN-NEL!
    RAGASZKODJ
    AZ EGÉSZSÉGEDHEZ!
    LÉGY ANYAGILAG
    FÜGGETLEN!
    ÉLJ MAGASABB
    ÉLETSZÍNVONALON!
    VALÓSÍTSD MEG
    ÖNMAGAD!
CSATLAKOZZON
MOST!
2018 Szeptember
H K Sze Cs P Szo V

 

 

 

 

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19

20

21

22

23

24

25

26

27

28

29

30

 

 

Hírlevél feliratkozás

Keresztnév:

E-mail:

Termékismertető   Üzleti lehetőség

Írja be a képen látható feliratot!

captcha
Kérek egy újat!

Visszahívunk!

Ha úgy érzed, hogy inkább személyesen szeretnél erről az üzletről velem, vagy munkatársaimmal beszélni, add meg a
Nevedet:

 

Kérlek a telefonszámod mellett add meg az országod kódját (amennyiben nem Magyarországon élsz)!

telefonszámodat:

 

vagy Skype elérhetőségedet:

 

vagy e-mail címedet:

 

és írd be a képen látható feliratot!

captcha
Kérek egy újat!

 

nov

21

A kávé nem árt, sőt

2015.11.21 - szombat

A kávé nem árt, sőt.........

 

 

Napi három csésze kávé kedvező hatással lehet a májbetegek állapotára - állapította meg egy ausztrál tanulmány.

 

A melbourne-i Monash Egyetem kutatói 1100 májbeteget vontak be a vizsgálatba. Napi két csésze kávé akár 13 százalékkal csökkentette a hepatitis C vírus májkárosító hatását, napi négy kávé pedig a zsírmáj tüneteit mérsékelte 24 százalékkal. A kávé tünetcsökkentő hatása attól is függ, milyen májbetegségben szenved a páciens.

 

A tanulmány a leglátványosabb eredményt a hepatitis C betegeknél találták, a teázás viszont nincs hatással a májra. Egy másuk tanulmány is hasonló eredményre jutott, amelyet éppen egyidejűleg tett közzé a Harvard Egyetem közegészségügyi kara, szerintük a naponta több, akár öt adag kávét fogyasztó betegek esetében volt javulás.

A vizsgálat szerint a mérsékelt kávéfogyasztás a szív- és érrendszeri betegségek, a diabétesz, valamint a Parkinson-kór és más neurológiai betegségek miatt bekövetkező halálozás, továbbá az öngyilkosság kockázatát is.

A kávé bioaktív összetevői csökkentik az inzulinrezisztenciát és a szervezet egészét érintő gyulladást, ez is magyarázhatja a kutatási eredményeket.

További kutatásokra van szükség a hatások biológiai mechanizmusának felderítésére. A harvardi tanulmányt a Circulation című orvosi folyóiratban publikálták. forrás:informed.hu

ápr

10

Méregtelenítés, béltisztítás

2015.04.10 - péntek

Tavaszi és téli méregtelenítés,

akkor a DXN MycoVeggie:

 

Elősegíti a test méregtelenítését az emésztőcsatorna gyengéd megtisztításával és a salakanyag bélrendszerből történő kiürítésének elősegítésével.

 

Fogyókúra idején étkezések helyett is fogyasztható.

 

Gazdag C vitaminban, kalciumban és vasban ,
valamint alacsony zsírtartalmú, cukor- és koleszterinmentes, 

oldható és oldhatatlan rostban egyaránt.

 

 

 

 

 

 

 

márc

20

A Kávé Tényleg Segíthet!?

2015.03.20 - péntek

A Ganoderma Kávé Segíthet?

 

Az elménk tartalma azt, amit megeszünk...

és a kávé tényleg segíthet ebben!?

 

Dr Caroline tollából:

 

Rábukkantam  egy kávéval foglalkozó kutatásra – hisz én is nagyon szeretetem a kávét!

 

Számos jó forrása van ennek a tanulmánynak, különösen egy megbízható, érdekes és könnyen olvasható írás a Life extension weboldalon és a 2012.01.18-i újságjukban található.

 

Tudományos kutatások bizonyítják, hogy a túlzott kávéfogyasztás veszélyétől való félelmek alaptalanok, sőt a nagyobb mértékű kávéfogyasztás nagyobb előnyökkel jár!

A kávébab különlegesen komplex gyümölcs, ami több mint ezer fitokémiai anyagot tartalmaz, amiből csak egy párat vizsgáltak eddig – pedig remek antioxidánsok! Arra is képes, hogy segítsen a legtöbb gyilkos kór legyőzésében, ideértve a szív- és érrendszeri megbetegedéseket, rákot, cukorbetegséget, májbetegségeket és az Alzheimer kórt is! Kávét nem fogyasztók közt végzett számtalan esettanulmány kimutatta, hogy azok, akik tiszta feketekávét fogyasztottak, lecsökkentették a mellrák kockázatát 57%-kal, a cukorbetegségét pedig 67%-kal. Azonban a kereskedelmi forgalomban levő kávéból sok minden hiányzik, tehát óvatosnak kell lenni azzal, mit is iszunk! Így hát nem kockázatos szokás a kávézgatás, ha szerves, frissen pörkölt és feketén darált kávébabból fogyasztunk, mivel bizonyították, hogy nagyfokú védelmet nyújt a cukorbetegség és az idősebb kori betegségek ellen. Vizsgálatok szerint a kávé csökkenti a DNS-károsodást, ami meggátolja a rákot és az öregedést. A tudósok azt is kezdik felfedezni, hogy a kávé fotokémiája közvetlen hatást gyakorol a testre, létrehozva az indirekt védekező hatás komplex hálózatát, melynek egyik fajtája az idegsejt védelme, ami segít távol tartani az agyi betegségeket és a kognitív hanyatlást. A kávé továbbá csökkenti a gyulladást, és segíti az anyagcserét. Ez csak egy pár előny, amit Isten eltervezett, mikor megteremtette a kávét. Ezt a koffeines és koffeinmentes finomságot adta nekünk, hogy élvezettel fogyasszuk! Tartsuk ezt emlékezetünkben, amikor kortyolgatjuk! Személy szerint én szeretem a szerves teát is, különösen a roiboost és a zöld teát! Ez azonban csak egy pár azon fantasztikus teák közül, aminek nagy haszna van, és amiről majd a közeljövőben tárgyalunk. Következő blogom a hibáink feldolgozásának és tudatosításának előnyeiről fog szólni. Üdvözlettel Dr Caroline


forrás: http://drleaf.hu/?q=node%2F9

márc

3

Napi kávélimit?

2015.03.03 - kedd

 


Hány csészével ihatsz a szakértők szerint?

 

Gondolnád, hogy több kávét fogyasztanak a magyarok, mint ásványvizet?


A kávé lényegében egy szociálisan elfogadott pszichoaktív drog, melynek számos pozitív egészségügyi hatása is van. Csakúgy azonban, mint az alkohol esetében, a kávénál is ügyelni kell a fogyasztás mértékére, ha ugyanis túlzásba esel, egészségkárosító hatása lehet.


Pozitív hatások


A jó minőségű kávé a benne lévő polifenoloknak köszönhetően antioxidáns hatással bír, aminek köszönhetően segíthet a rákmegelőzésben, valamint keringési rendszert érintő megbetegedések elkerülésében. Erről bővebben olvashatsz korábbi cikkünkben.


Mennyi kávét iszik a magyar?


Egy év alatt a hazai lakosság összesen körülbelül 22 ezer tonna kávét fogyaszt, ami mintegy hárommilliárd csészének felel meg.

Ezzel a mennyiséggel a kávé a harmadik a legtöbbet fogyasztott folyadékok rangsorában - a sör és a szénsavas üdítőitalok után.

Talán meglepő, de több kávé fogy hazánkban, mint ásványvíz vagy gyümölcslé.

Az említett adatok alapján Magyarország teljes lakosságát figyelembe véve azt mondhatjuk, hogy fejenként évi háromszáz csésze kávét iszunk. Ebben azonban benne vannak a gyerekek, illetve azok is, akik egyáltalán nem fogyasztanak kávét.


A kávé hatása a szervezetre


A kávé fő összetevője a koffein - lényegében egy szociálisan elfogadott pszichoaktív drog, amely a vér-agy gátat átlépve stimulálja a központi idegrendszert. Fokozza az éberséget, a koncentrációs képességet. Ez a hatás a kávé elfogyasztását követő körülbelül 15. perctől akár hat órán át is tarthat.


Napi két-három csésze


Az általános irányelvek szerint napi két-három csésze kávé még jótékony hatással lehet az egészségi állapotra, ám ahhoz, hogy megállapítsd, számodra mekkora lehet az ideális mennyiség, figyelned kell a szervezeted jelzéseit. A kávé felezési idejét illetően ugyanis nagy egyéni különbségek lehetnek az egyes emberek között. Hogy az elfogyasztott koffeinmennyiség felétől milyen gyorsan szabadul meg a szervezet, azt befolyásolhatja többek között a dohányzás és az alkoholfogyasztás.


Mennyi a napi kávélimit?


Ugyanakkor fontos megemlíteni, hogy a mértéktelen kávéfogyasztás olyan negatív hatásokkal járhat, mint az inszomnia, gyomorpanaszok, idegesség, felgyorsult szívverés. Várandós nők esetében növelheti annak kockázatát, hogy a baba alacsony súllyal születik. Szakértők szerint napi több mint négy csésze kávé már az egészségügyi határérték felett van, növeli a korai halálozás rizikóját.

 

forrás: fenima.hu

ápr

2

Amit mindig mondok a pácienseimnek, hogy igyanak annyi kávét, amennyit csak kívánnak és tudnak.” – meséli Dr. Peter Martin, a Vanderbilt Egyetem Kávétanulmányi Intézetének igazgatója. Még egy rendszert is kialakított annak érdekében, hogy jobban nyomon követhesd az adagjaidat. „Ha nehézkesen alszol el, akkor lehet, hogy ki kéne hagyni az esti utolsó kávét. Nagy mennyiségben való kávéfogyasztás azonban egyáltalán nem árt meg neked, sőt mi több, valójában segít. Nagyon is sokat.” Egészséges kávé- koffeinfogyasztás, a kávé pozitív hatásai, egészséges koffein Hivatalosan, az Amerikai Orvosi Szövetség még a konzervatív, visszafogott kávé és teafogyasztás híve, hiszen ennek semmilyen negatív hatása nincsen az egészségi állapotodra, ha mellette egészséges életmódot folytatsz. Nem csak, hogy a legtöbb kávét rossz színben feltüntető tanulmányt kiáltották ki hamisnak, de a legfrissebb kutatások még a magas vérnyomást, mint egy lehetséges következményt, is megcáfolják. A jótékony hatásairól viszont egész sok információnk van. Kutatók úgy vélik, hogy az Alzheimer kór megelőzésétől kezdve a máj védelméig, nagyon sok pozitív hatása van a kávéfogyasztásnak. Az elmúlt évek kutatásai határozottan azt állítják, hogy a kávénak nem csak a koffeintartalma miatti előnyeit kell megemlítenünk, sőt, egyes tanulmányok egyenesen tápanyagként tűntetik fel a koffeint. A legutóbbi kutatások szerint a kávé ez év decemberében fog csodaszerként debütálni a piacon, hiszen már a diabétesz kettő fajtájánál is csökkenti a kialakulás kockázatát. „Nagyon sok az emberek anyagcseréjével foglalkozó tanulmány kimutatta, hogy a koffein, még ha rövidtávon is, de megnöveli a vérben a glükóz szintet és növeli az inzulin felé az ellenállást.” – állítja Shilpa Bhupathiraju, a Harvardi Egyetem professzora és a tanulmány főszerzője. „Ezek az eredmények azonban nem jelentik azt, hogy hosszútávon a diabétesz kialakulásának esélye megtöbbszöröződne.” A húsz éven át tartó kísérletek és a legtöbb étrenddel kapcsolatos rizikófaktorok figyelembe vételével készült folyamatos vizsgálatok kimutatták, hogy a kávéfogyasztás, függetlenül a koffeintartalomtól, legalább 8 százalékkal csökkentette a 2-es típusú diabétesz esélyét a nőknél. A férfiaknál ez 4% volt a normális kávé esetében. Az eredményeket egészen 1980-tól kezdve 2008-ig rögzítették, szóval semmi kétség nem fér ahhoz, hogy megbízható-e vagy sem. Bár az emberek saját bevallásuk alapján mesélték el a fogyasztási szokásaikat, a végeredményre mégis bátran lehet támaszkodni, hiszen olyan embereket kérdeztek meg, akik jártasabbak az egészség és járványmegelőzés témában, mint az átlag amerikai. A kétkedőknek meg annyit, hogy nincs ok azt hinni, hogy a biológia másképp működne ezen emberek esetében, állítja Bhupathuraju. Mivel egyáltalán nem volt jelentősen eltérő a rizikófaktor a normális és koffeinmentes kávét fogyasztók körében, ezért okkal hihetik azt az orvosok, hogy valahol máshol kell keresni az előnyök származási helyét. Ugyanakkor, ez azt is jelenti, hogy a koffein egyáltalán nem gátolja meg a kávé jótékony hatásait. Persze az már más kérdés, hogy amit a kávédhoz különböző ízesítő és édesítő néven hozzáadsz, biztos, hogy valamely módon hozzájárul a cukorbetegség kialakulásához. Az ízesített és ízfokozókkal elkészített kávés italok azok, amik miatt sokkal inkább bűnös dolognak tartjuk a kávét és nem pedig jótékony orvosságnak. „A kávéról és a koffeinről már egy kialakult képe van az embereknek, az igazság azonban az, hogy nagyon sok más dolgot is tartalmaznak, amik a szervezetedre jótékony hatással bírnak.” – magyarázza Martin. A legtöbb, a koffein negatív hatásairól kialakult kép mára már a múlté. Egy nyáron publikált tanulmányban sikeresen megcáfolták a visszafogott kávéfogyasztás és a jótékony hatások közti összefüggést. Arra jöttek rá a kutatók, hogy aki napi négy csésze kávét fogyaszt, annak semmilyen jótékony hatás nem mutatkozik a szervezetében, ellentétben azokkal, akik napi legalább tíz adagot megisznak. A koffein egyébként fájdalomcsillapító hatásáról is ismeretes. Egy frissen publikált tanulmányban a kutatást végzők különféle módszerekkel hát, nyak és vállfájdalmat hoztak létre a megvizsgált alanyokban. Azok, akik kávét ittak a kísérlet előtt, sokkal gyengébb fájdalmat éreztek, mint társaik. Az eredmények még inkább meglepőek, és talán sokkal meggyőzőbbek is, hiszen a koffein bizonyítottan csökkenti a depressziós jeleit is, legalábbis a megvizsgált nőknél biztosan. Szóval akkor, a koffeint leszámítva mi mást kapunk még pár csésze kávétól? Alig ismert kémiai anyagok ezreit, amiknek a legnagyobb szerepük az ízek fokozásában van, és mindegyikük antioxidánsként viselkedik. Például, az őröletlen kávéban található diterpenoid emeli a jó koleszterol szintjét és csökkenti a károsét. Igen és akkor ott van még a kávézacc is, ami valljuk be, tényleg nem javítja az egészségi állapotodat, viszont határozottan nem is káros rád nézve. Egy bizonyos mennyiségben karcinogén, azaz rákkeltő anyagok is megtalálhatóak a kávéban, ez viszont a legjobb ismereteink szerint csak a rágcsálók esetében fordul elő, nem pedig az emberi mindennapos fogyasztásnál. Sőt, egyes tanulmányok határozottan állítják, hogy a kávé jótékony hatással van szervezetünkre a rák elleni harcban. A Harvardi Egyetem egy kutatása kimutatta, hogy a kávé jótékony hatása leginkább a prosztatarák elleni harcban lép működésbe és abból is a legagresszívebb fajta ellen. A jótékony hatások azoknál voltak a legjelentősebbek, akik napi hat vagy annál több csészével fogyasztották a kávét. Ez a hasonlóan magas mennyiség képes legyűrni a vastagbélrákot is, állítja egy nyáron megjelent, 500.000 felnőttet magában foglaló kísérlet eredménye. A kávéfogyasztás további előnyeinek feltérképezéséhez személyfüggő vizsgálatokra és egyéni megközelítésre van szükség, de néhány eredmény az általános lakosságra kiterjedően is alkalmazhatóak. Egy múlt decemberi tanulmány szerint, ha májproblémáid vannak, akkor csökkentheted a fibrózis kialakulásának esélyét a fokozott kávéfogyasztással. Ha egy hosszabb utazás áll előtted, akkor lehet, hogy úgy fogsz reagálni a koffeinre, mint az a 24 önként jelentkező, akik múlt télen két órán keresztül szimulálták a monoton országúti vezetést, majd egy kisebb szünet után újabb két órán át kellett „vezetniük”. Akiknek a szünet alatt kávét adta, kevésbé pilledtek el, éberebbek voltak és jobban tudtak koncentrálni. Ha egy keményebb edzés előtt állsz, akkor ezzel a módszerrel legális doppingszerhez juthatsz. Dr. Martin egyik 2008-as kísérletében egy csapat anonim alkoholistával készített egy tanulmányt, ahol is bebizonyította, hogy a kávéfogyasztás segít a józanság megőrzésében. A sok nyomós, kávé mellett kiálló indokra viszont ott van a The Atlantic magazin októberi tanulmánya, ahol is kimutatták a glaukóma és a kávéfogyasztás közötti összefüggést. „Jelen helyzetben az a legtanácsosabb, hogy ha valaki nem iszik kávét, akkor ne is ajánljuk neki, hogy elkezdje!” – tanácsolja Bhupathiraju. Viszont azzal ő is egyetért, hogy a kávéfogyasztás bizonyos mértékben egészséges is tud lenni. A bizonyítékok mind a kávét támasztják alá. Egy New England-i folyóirat publikációjában a megvizsgált rendszeres fogyasztók sokkal hosszabb ideig éltek, mint a kávét mellőző társaik. Minél többet ittak, annál tovább éltek, míg meg nem haltak. Feltéve, ha hiszel az ilyen történetekben. forrás: menshealth.hu